发信人: cucme (说你说我), 信区: Computer
标  题: (代发)shell公司招聘
发信站: 哈工大紫丁香 (Tue Feb 21 16:46:22 2006), 转信

一个猎头朋友替shell公司招人,她的联系方式:
mail:sunnyjuly7@hotmail.com
电话:010-85951623-603,姓王
好象就是要求英文好,大家自己看看吧。


Title:                                  IT Support Officer
Reference Indicator:                    ITISOPN/14
Job Group:                              
Skillpool:                              IT Infrastructure Operations
Place in the organization:              OPSS China
Reports to:                             Jin Song (ITISOPN/1)
Work location:                  Beijing OP & EP offices


Job Profile and Accountability
?       To provide day-to-day helpdesk support and consultant service to end users particularly those of senior management (including communication to end users, problem escalation)
?       Cascade any critical messages from GITI to relevant parties or end users.
?       Coordinate with relevant GITI’ teams (CTS, IMG, STO, AH etc.) in supporting various GI and network services
?       Handle IT service requests from end users, including VIP customers in OP & EP.
?       Assist ITISOPN/1 to supervise EP contract staffs
?       Analyze and assist in supporting the JVs, EP & OP remote offices, some traveling requires.
?       Work closely with Global IT infrastructure team and local 3rd parties to deliver standard IT infrastructure operational services and coordinate server/network maintenance activities.
?       Take ownership of the implementation of any infrastructure projects as agreed with the Business in China or in a regional basis
?       Help ensure that relevant Shell/GITI standards (e.g. TD, Sox & ISIP) and procedures are followed
?       Support in house application development team in facilitating application installation, upgrading and testing
?       IT 3rd party contract management
?       Create IT service report
?       Perform various GI focal points roles assigned
?       Assist OPSS leads in China and NEAC in reviewing IT infrastructure delivery services in China, both OP and EP, and to make recommendations on how they can be improved
        
        
        Requirements
?       General PC hardware/software troubleshooting experience
?       Familiar with Microsoft office products (Word, Excel, PowerPoint and Outlook), skill in system administration (Win 2K)
?       Basic knowledge in telecommunications and networking technologies
?       Drive, enthusiasm, flexibility, commitment and resilience to deliver IT service
?       Self-motivated individual with good interpersonal, communication and influencing skills.
?       Flexible work attitude, self managing & prioritizing while working in concurrent tasks as work pressures can be highly variable.
?       Must be a good team player
?       Embraces change
?       Customer focus knowledge
?       Fluency in English language, both oral and written
?       Prior experience of working in multinational company is desirable 


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※ 来源:·哈工大紫丁香 bbs.hit.edu.cn·[FROM: 202.118.224.29]
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